مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-06پزشكي

داروهای مقابله با کرونا و مورد تایید کشور به مقدار کافی وجود دارد


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: داروهای مقابله با کرونا و مورد تایید کشور به مقدار کافی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم جان بابایی عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی پاکدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ویرو س کرونا از ابتدای ظهور و شیوع شکل های متفاوتی به خود گرفته و تغییرات به روزی و ظاهری زیادی داشته است اظهار داشت: این بیماری در ابتدا با علائم تنگی نفس و گوارشی مشاهده می شد که کم کم درد مفاصل و مشکلات بیماری ایمنی نیز به آن اضافه شده است.

جان بابایی با بیان اینکه طی سال های اخیر اتفاقات مناسبی در حوزه درمان و بهداشت پاکدشت رخ داده است گفت: در حال حاضر در این مراکز جراحی مغز و اعصاب انجام می شود و نیاز این بیمارستان دستگاه ام.

آر.

آی است که تا 2 ماه آینده تأمین خواهد شد و علاوه بر آن لوازم تشخیصی و مانیتورینگ نیز مورد نیاز است که این اقلام تا هفته آینده تهیه و به شهرستان پاکدشت تحویل داده خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه داروهای مورد نیاز مقابله با کرونا مورد تایید پروتکل های کشور، به مقدار کافی وجود دارد و نگرانی بابت این امر وجود ندارد بیان داشت: همه نقاط کشور حتی دورافتاده ترین روستاها نیز از دارو برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای مقابله با کرونا و مورد تایید کشور به مقدار کافی وجود دارد

داروهای مقابله با کرونا و مورد تایید کشور به مقدار کافی وجود دارد