مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-06سياسي

مبلغ پیام غدیر باشیم


امام جمعه ملایر اطعام و صله رحم را از سفارشات روز غدیر برشمرد و گفت: همه ما باید در راس مبلغان غدیر خم و فرهنگ متعالی آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری ظهر امروز در مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا توسط خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در یادمان شهدای گمنام با تبریک دهه ولایت و تقارن این اعیاد با روز خبرنگار عید غدیر را عید اکبر برشمرد و افزود: خطبه غدیر بالاترین و طولانی ترین خطبه پیامبر گرامی اسلام است و این نشان از جایگاه والای غدیر دارد.

وی با بیان اینکه خداوند در عید غدیر به پیامبر اکرم(ص) فرمود که این امر مهم را به مردم ابلاغ کند گفت: اگر این مهم را انجام نمی دادند دین و رسالت ایشان ناتمام می ماند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه این واقعه دستور خدا و ابلاغ از سوی پیامبر برای کامل شدن دین اسلام بوده است بیان کرد: ما مخاطب قرآن هستیم و تبلیغ غدیر یک رسالت قرآنی است.

وی اطعام و صله رحم را از سفارشات روز غدیر برشمرد و اظهار کرد: همه ما باید در راس مبلغان غدیر خم و فرهنگ متعالی آن باشیم.

برقراری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهید آوینی گفت: خبرنگاران ما نیز باید در راه و مسیر این شهدا حرکت کرده و کارشان برای رضای خدا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ پیام غدیر باشیم

مبلغ پیام غدیر باشیم