مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-06اقتصادي

بخش کشاورزی کرمانشاه آنقدر ظرفیت دارد که مشکل بیکاری استان را حل کند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بخش کشاورزی کرمانشاه آنقدر ظرفیت دارد که می تواند مشکل بیکاری استان را مرتفع کند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بخش کشاورزی کرمانشاه آنقدر ظرفیت دارد که می تواند مشکل بیکاری استان را مرتفع کند.

نوربخش حاتمی امروز(16 مرداد) در همایش تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه امروز یکی از مشکلات بزرگ استان کرمانشاه مشکل اشتغال است، گفت: به جرات می گویم بخش کشاورزی استان این توان و پتانسیل را دارد که مشکل بیکاری و بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی و به تبع مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان را حل کند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه یکی از استان های توانمند دارای ذخایر استراتژیک بالا در بخش کشاورزی است، تصریح کرد: بخش کشاورزی استان کرمانشاه آنقدر ظرفیت دارد که علاوه بر تامین نیاز داخلی استان، محصولاتی را هم به خارج از استان و گاها خارج از کشور صادر کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه 2.

5 میلیون هکتار وسعت و بیش از 940 هزار هکتار اراضی زراعی دارد که بیش از 98 درصد کل محصولات زراعی، در این استان قابلیت تولید دارند.

وی اضافه کرد: استان کرمانشاه با دارا بودن یازده اقلیم و دو برابر متوسط کشوری بارندگی ظرفیت های خیلی زیادی برای توسعه بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کشاورزی کرمانشاه آنقدر ظرفیت دارد که مشکل بیکاری استان را حل کند

بخش کشاورزی کرمانشاه آنقدر ظرفیت دارد که مشکل بیکاری استان را حل کند