مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-06سياسي

خبرگزاری مهر رسانه تراز انقلاب باشد/ لزوم مطالبه گری مسائل استان


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه خبرگزاری مهر باید خبرگزاری تراز انقلاب باشد، گفت: رسانه در تراز انقلاب بایستی صریح، - شفاف و مطالبه گر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر باید خبرگزاری تراز انقلاب باشد و از ویژگی های خبرگزاری تراز انقلاب شفافیت و صراحت در انتقال اخبار است؛ رسانه انقلابی دنبال گرو کشی و خط و خطوط نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه خبرگزاری مهر باید ببیند رهبر انقلاب چه می گوید، خط مشی و محور خبرگزاری باید منویات رهبر انقلاب باشد و هرچه را آقا توصیه می کنند دنبال کند، افزود: رسانه در تراز انقلاب بایستی مطالبه گر باشد، همانطور که جوان مؤمن انقلابی یک برجستگی های شخصیتی دارد، خبرگزاری تراز انقلاب هم باید برجستگی ها و ویژگی های خاص خود را داشته باشد.

حجت الاسلام قدرتی خطاب به خبرنگاران مهر افزود: در انتقال مشکلات و مسائل مردم صریح و شفاف باشید و مطالبه گر برای استان، انقلاب و اسلام باشید.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری با نیروهای انقلابی اظهار داشت: با اینگونه تعاملات جبهه و جریان شکل می گیرد و شما باید جبهه و جریان انقلاب را در فضای رسانه و فضای مجازی علمداری کنید؛ خبرگزاری مهر به عنوان رسانه تبلیغات اسلامی بایستی جلوداری و امامت جریان رسانه های انقلابی را داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر رسانه تراز انقلاب باشد/ لزوم مطالبه گری مسائل استان

خبرگزاری مهر رسانه تراز انقلاب باشد/ لزوم مطالبه گری مسائل استان