مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-06دانش

جایگاه ویژه تعامل اساتید با دانشجویان در برنامه ریزی های فرهنگی


سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تعامل و ارتباط اساتید با دانشجویان جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی فرهنگی در دانشگاه ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، فرزاد جهان بین در جلسه اساتید گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که به میزبانی واحد کرمان برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم کاری اساسی در حوزه فرهنگی در دانشگاه انجام شود، حتما باید از طریق اساتید اقدام کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشجویان با اساتید ارتباط خوبی دارند و در طول تحصیل بیشترین زمان را با اساتید سپری می کنند، از این رو جایگاه اساتید و نقش تأثیرگذار آنها بر روی دانشجویان بسیار حائز اهمیت است.

جهان بین با تأکید بر اینکه سیره اخلاقی اساتید در محیط دانشگاه بسیار مهمتر از آموزش و پژوهش است، اظهار داشت: تعامل و ارتباط اساتید با دانشجویان جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی فرهنگی در دانشگاه ها دارد.

اساتید گروه معارف با اعتقادات و دین جوانان ارتباط دارند و در رشد و تعالی دانشجویان تأثیرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط اساتید با دانشجویان جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی فرهنگی در دانشگاه ها دارد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی و بهره گیری از آن در راستای شکل گیری هویت جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ویژه تعامل اساتید با دانشجویان در برنامه ریزی های فرهنگی

جایگاه ویژه تعامل اساتید با دانشجویان در برنامه ریزی های فرهنگی