مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-06اقتصادي

ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار با رعایت استانداردهای محیط زیست


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در طرحی و ساخت 26 بازار جدید میوه و تره بار، اصول و مؤلفه های محیط زیستی را به طور ویژه مورد توجه قرار داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به الزامی بودن تمامی دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی این سازمان توسط بهره برداران، افزود: مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار باید با جدیت بر حُسن انجام ضوابط و مقررات سازمان در این مراکز نظارت کنند و با هرگونه تخلف احتمالی بدون هیچ گونه اغماضی برخورد کنند.

وی تلاش برای حفظ محیط زیست را یک مسئولیت مهم اجتماعی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران دانست و اظهار کرد: نه تنها در ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار، همه استانداردها و ضوابط محیط زیستی رعایت می شود، بلکه در ارائه خدمات این مراکز نیز موضوع مذکور را به شکل جدی مورد توجه قرار داده ایم.

راد با بیان اینکه همراهی و همکاری شهروندان در حفظ محیط زیست، از شروط موفقیت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات شهروندان به میادین میوه و تره بار، اگر هر شهروند روزانه فقط یک کیسه نایلونی کمتر استفاده کند، این مهم می تواند سهم قابل توجهی در کاهش آلودگی محیط زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار با رعایت استانداردهای محیط زیست

ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار با رعایت استانداردهای محیط زیست