مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-06پزشكي

کنترل کرونا با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی محقق می شود


نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران و گلستان گفت: کنترل شیوع بیماری کرونا با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی ناصحی نماینده پیش ازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان های شفاء بابلسر و امام خمینی (ره) فریدونکنار گفت: با توجه به اینکه در کشور مجدداً شیوع کرونا افزایش داشت و مازندران نیز مستثنا از این قضیه نیست به دستور وزیر بهداشت بنده مأمور به بررسی و ارزیابی امکانات استان و کارهایی که برای کمک به مردم استان می توان انجام داد، شدم.

ناصحی با بیان اینکه در استان فعالیت های مناسبی در جهت مبارزه با ویروس کرونا انجام شد، بیان داشت: روند کارهای درمانی بیماران را پیگیری کردیم و تیمی از 10 نفر از مدیران وزارتی و استانی در حال ارزیابی استان هستند تا بتوانیم به نحو مطلوبی خدمات را به مردم انجام دهیم.

وی ضمن تقدیر از کادر درمان استان مازندران در خدمات رسانی به مردم، تصریح کرد: تقاضای ما از مردم استان رعایت پروتکل های اجتماعی است زیرا اصناف جزو مهمترین اماکنی است که با رعایت پروتکل های اجتماعی سهم بسزایی در کاهش مبتلایان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کرونا با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی محقق می شود

کنترل کرونا با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی محقق می شود