مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-06سياسي

اعلام برگزیدگان اولین سالانه رقابتی حروف نگاری «علی ولی الله»


کانون هنر شیعی در بیانیه ای، برگزیدگان اولین سالانه رقابتی حروف نگاری «علی ولی الله» به دبیری سیدمهدی حسینی الهاشمی را اعلام کرد.

- کانون هنر شیعی در بیانیه ای، برگزیدگان اولین سالانه رقابتی حروف نگاری علی ولی الله به دبیری سیدمهدی حسینی الهاشمی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه اولین سالانه رقابتی حروف نگاری علی ولی الله ضمن تشکر از همه هنرمندان شرکت کننده در این فراخوان، نتایج داوری و بررسی آثار رسیده را طبق بیانه زیر اعلام کرد: بسم الله النور به لطف خدا و عنایت اهل بیت (علیهم السلام) و با استقبالی مثال زدنی و همراهی هنرمندان متعهد، شاهد برگزاری نخستین سالانه حروف نگاری علی ولی الله به مناسبت عید سعید غدیر، عیدالله الاکبر بودیم.

امید داریم این حرکت ضروری که توسط کانون هنر شیعی و دلبستگان فرهنگ و هنر شیعی، با تکیه بر پشتوانه ی عشق و ارادت هنرمندان خوشنویس و طراحان گرافیک و هنر تأثیرگذار و کاربردی حروف نگاری (تایپوگرافی) انجام پذیرفت، در جهت رسیدن به اهدف این رخداد که همان تداوم ولایت و پیام غدیر به نسل های حال و آینده و رشد و اعتلای هنر شیعی است، استمرار داشته باشد.

آنچه در این حرکت قابل ذکر و تأمل است، حضور پرشور و مؤمنانه هنرمندان جوانی ست که نوید بخش نسلی با انگیزه و پرتوان با ایده های نو و خلاق هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان اولین سالانه رقابتی حروف نگاری «علی ولی الله»

اعلام برگزیدگان اولین سالانه رقابتی حروف نگاری «علی ولی الله»