مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-06اقتصادي

هزینه کرد 37 میلیارد تومانی در مجموعه تاریخی ربع رشیدی تبریز


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از هزینه کرد 37 میلیارد تومانی در زمینه تملک، کاوش های باستان شناسی و مرمت مجموعه تاریخی ربع رشیدی تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از هزینه کرد 37 میلیارد تومانی در زمینه تملک، کاوش های باستان شناسی و مرمت مجموعه تاریخی ربع رشیدی تبریز خبر داد.

علیرضا قوچی با این خبر گفت: احیای مجموعه تاریخی، فرهنگی دانشگاه ربع رشیدی با بیش از 700 سال قدمت، یکی از مطالبات مهم مردم تبریز و آذربایجان و همچنین یکی از اهداف مهم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوده که طی سال های اخیر در قالب عملیات متعدد به صورت مستمر در حال انجام است.

وی با بیان این که بیش از 37 میلیارد تومان در مجموعه ربع رشیدی طی سال های 96 تاکنون در زمینه تملک، باستان شناسی و مرمت از سوی اداره کل هزینه شده است، گفت: طی سال های مذکور با پیگیری های اداره کل بیش از 21 میلیارد تومان در خصوص تملک زمین های دارای معارض در عرصه ربع رشیدی صورت گرفته است که در نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: در کنار آن نیز اقداماتی نظیر کاوش های باستان شناسی، مرمت توپ خانه، استحکام بخشی پی های برج های دور قلعه، ایجاد مسیر گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 37 میلیارد تومانی در مجموعه تاریخی ربع رشیدی تبریز

هزینه کرد 37 میلیارد تومانی در مجموعه تاریخی ربع رشیدی تبریز