مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-06سياسي

ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان رفسنجان افتتاح شد


با حضور قائم مقام رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان، ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قائم مقام سازمان پزشکی قانونی کشور عصر چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: پزشکی قانونی در کشور سعی داشته خدماتی که در بخش های معاینات تشریح و امور آزمایشگاهی ارائه می دهد در درجه اول پاسخ به استعلامات مراجع قضایی باشد که در پرونده های کیفری یا بعضاً حقوقی نظرات کارشناسی پزشکی قانونی ارائه شود و سعی بر این است بر این است که این نظرات با کیفیت بالا دقت و در زمان مناسب ارائه شود.

عبدالرزاق برزگر افزود: خدمات را باید به مردم ارائه دهیم مردم مراجعین ما هستند و در واقع تکریم مردم یکی از شعارهای قوه قضاییه به خصوص در دوره آیت الله رییسی است.

قائم مقام سازمان پزشکی قانونی تصریح کرد: سعی شده که حداقل نیازهایی که در مراکز پزشکی قانونی وجود دارد، برآورده شود که یکی از آنها فضای فیزیکی مناسب است که ارباب رجوعی که خودش دارای مشقاتی است وقتی که به ما مراجعه می کند یا مصدوم است یا آزرده خاطر است یا عزیزی از دست داده و برای بحث تشریح اجساد به اینجا مراجعه می کنند در محیط مناسبی پذیرای این افراد باشیم و بتوانیم خدمات را به آنان ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان رفسنجان افتتاح شد

ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان رفسنجان افتتاح شد