مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-05فرهنگي

بابت تبلیغ اکران فیلمم عذاب وجدان داشتم!/ درد کرونا بر جان یک مستند


رها فریدی کارگردان مستند «چی چکا قصه شب» عنوان کرد که برای ساخت این فیلم 8 سال زحمت کشیده و این اثر درباره ابراهیم منصفی از خنیاگران هرمزگانی است.

- رها فریدی کارگردان مستند چی چکا قصه شب عنوان کرد که برای ساخت این فیلم 8 سال زحمت کشیده و این اثر درباره ابراهیم منصفی از خنیاگران هرمزگانی است.

رها فریدی کارگردان مستند چی چکا؛ قصه شب که این روزها در حال اکران در گروه سینمایی هنر و تجربه است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر گفت: وقتی سینماها بازگشایی شد، تقاضا کردم که اکران فیلم من را به تعویق بیندازند و با یک ماه تاخیر روی پرده برود.

اصلاً به همین دلیل نمایش مستند چی چکا به نسبت دیگر آثار دیرتر اتفاق افتاد.

حتی با هنر و تجربه هم تماس گرفتم و پرسیدم که آیا امکانش هست که چی چکا قصه شب بعد از کرونا روی پرده برود؟ که آنها به درستی به من گفتند زمان رهایی از کرونا مشخص نیست، فیلم های دیگر در صف هستند، الان زمان نمایش این مستند است و فکر کردم نمی شود زمان را از دست داد و مجبوریم با رعایت و دقت، ادامه دهیم.

فریدی عنوان کرد: نمایش چی چکا قصه شب زمانی از سر گرفته شد که میزان فوتی ها و مبتلایان کرونا کاهش پیدا کرده بود و تصور نمی کردیم دوباره این میزان افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابت تبلیغ اکران فیلمم عذاب وجدان داشتم!/ درد کرونا بر جان یک مستند

بابت تبلیغ اکران فیلمم عذاب وجدان داشتم!/ درد کرونا بر جان یک مستند