مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 15:152020-08-05ورزشي

پرداخت 65 درصدی از قرارداد بازیکنان شهرداری همدان/ شاکله اصلی تیم حفظ می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: امروز 15 درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال شهرداری همدان پرداخت شد و مجموعه پرداختی ها به 65 درصد رسید.

- روح الله وجدی هویدا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به پرداخت درصد جدیدی از قرارداد های بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اظهار کرد: امسال با تمام تنگناهای مالی که با وجود ویروس کرونا از اواخر سال 98 به وجود اما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا درصد بحث تعهدات مالی به تیم فوتبال شهرداری مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: با تعطیلی استخر شنا، سالن های ورزشی و فرهنگسراها تمام درآمدهای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به صفر رسید اما با تمام توان و حمایت های شهرداری و اعضای شورای شهر کارها به خوبی پیش رفته است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه مجموعه پرداختی بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال به 65 درصد رسید، یادآور شد: با پیگیری ها و تأکید شهردار موفق شدیم 15 درصد دیگر از قراردادهای بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال شهرداری همدان را پرداخت کنیم.

وی افزود: از ابتدای فصل همواره پرداخت به موقع قراردادهای تیم فوتبال از اولویت های ما بوده و تا جایی که ممکن بوده سعی کردیم در این امر موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 65 درصدی از قرارداد بازیکنان شهرداری همدان/ شاکله اصلی تیم حفظ می شود

پرداخت 65 درصدی از قرارداد بازیکنان شهرداری همدان/ شاکله اصلی تیم حفظ می شود