مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-05دانش

تجمع فعالان دانشجویی در اعتراض به کشتار مسلمانان کشمیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدی، فعال دانشجویی حوزه بین الملل امروز در تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در مقابل سفارت هند که هم زمان با سالروز لغو قانون خودمختاری کشمیر برگزار شد، - جمعی از فعالان دانشجویی امروز با تجمع مقابل سفارت هند اعتراض خود را نسبت به کشتار مسلمانان مظلوم کشمیر اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدی، فعال دانشجویی حوزه بین الملل امروز در تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران در مقابل سفارت هند که هم زمان با سالروز لغو قانون خودمختاری کشمیر برگزار شد، گفت: ما کمک های مردم کشمیر را در زمان وقوع سیل در ایران فراموش نمی کنیم و فراموش نمی کنیم که زنان کشمیری در آن ایام طلا و جواهرات خود را فروختند و کمک های چشمگیری را در حمایت از مردم سیل زده کشورمان جمع آوری کردند به همین دلیل ما در کنار مردم کشمیر می ایستیم.

وی افزود: ما به دولت هند می گوییم برادران مسلمان ما را در هند نکشید ما اجازه نمی دهیم که سکوت 50 ساله دیپلماسی کشورمان در برابر ظلمی که به مردم کشمیر می شود ادامه پیدا کند.

محمدی خطاب به دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: آیا گذشت 50 سال زمان برای حل معضل کشمیر کافی نیست؟ آیا شما حمایت امام از مردم کشمیر را زمانی که به خاطر اسم بردن از فلسطین زندانی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع فعالان دانشجویی در اعتراض به کشتار مسلمانان کشمیر

تجمع فعالان دانشجویی در اعتراض به کشتار مسلمانان کشمیر