مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-05اجتماعي

نیم ضریح حرم امام علی (ع) در استان البرز ساخته می شود


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: کارگاه ساخت نیم ضریح حرم امام علی (ع) روز عید غدیر خم در مسجد جامع محمد شهر تجهیز می شود.

- کرج - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: کارگاه ساخت نیم ضریح حرم امام علی (ع) روز عید غدیر خم در مسجد جامع محمد شهر تجهیز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان شکری ظهر چهارشنبه در نشستی خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از پروژه های بازسازی، توسعه و مرمت حرم اهل بیت (ع) در کشور ما انجام می شود که از جمله این پروژه ها می توان به ساخت ضریح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حبیب بن مظاهر اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت ضریح حبیب بن مظاهر توسط استان البرز انجام شده است، گفت: ضریح حضرت ابوالفضل (ع) نیز توسط متخصصین ایرانی در عراق ساخته شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با اشاره به اینکه ضریح حبیب بن مظاهر یک یادگاری از مردم استان البرز در جوار حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی است، بیان کرد: این استان پروژه های خوبی در شهرهای کوفه، کربلا و نجف اشرف اجرایی کرده است.

شکری با اشاره به اینکه عملیات ساخت نیم ضریح حرم حضرت علی (ع) از روز عید غدیر خم در مسجد جامع محمد شهر کرج آغاز می شود، بیان کرد: بخشی از هزینه ساخت این نیم ضریح از خیرین جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم ضریح حرم امام علی (ع) در استان البرز ساخته می شود

نیم ضریح حرم امام علی (ع) در استان البرز ساخته می شود