مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-05سياسي

غدیر سند تشییع و امامت است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه غدیر باید عامل وحدت باشد، گفت: ولایت بدون غدیر بی معنی بود زیرا غدیر سند تشییع و امامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی جشن ولایت و غدیر در ساری با اشاره به اهمیت غدیر از جهات مختلف گفت: محتوا و پیام غدیر، سند بودن غدیر و ریشه داشتن در نظام سیاسی اسلام موجب شد تا غدیر برای ما مهم باشد.

وی با اعلام اینکه غدیر سند تشییع و امامت و ولایت است، یادآور شد: برای حفظ این مهم باید بکوشیم زیرا واقعه غدیر با حضور 100 هزار نفر جمعیت برگزار شد و برای همه انسان ها بیانگر مهم بودن این واقعه است و ربطی به دین ندارد.

آیت الله محمدی لایینی بر اینکه نظام سیاسی اسلامی ریشه در جریان غدیر دارد تاکید کرد و گفت: توجه به ولایت در غدیر لازمه اعتقاد امروز ما به امامت و ولایت شد و اگر غدیر نبود ولی فقیه معنا نداشت.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران متذکر شد: در حوزه غدیر باید به جریان سازی و تألیف آثار توجه شود چرا که بازخوانی این حادثه برای نسل های بعد لازم است، وغدیر باید در کوچه و بازار ملموس باشد و کودکان و نوجوانان با غدیر آشنا باشند.

وی با اشاره به کلمه شیاع، گفت: گوش و چشم های مردم باید با واژه غدیر آشنا باشد از این رو غدیر را باید مردمی کرد، و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر سند تشییع و امامت است

غدیر سند تشییع و امامت است