مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-04اقتصادي

پایان مردادماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی الکترونیک صاحبان مشاغل


صاحبان مشاغل مشمول تبصره ماده 100 قانون مالیات، تا پایان مردادماه برای تنظیم و ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 98 خود فرصت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی ملکشاهی امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم اظهار داشت: بر این اساس، امسال مقرر شده است مالیات 98 صاحبان مشاغل را قطعی سازی کنیم و در این راستا توافق های اصلی نیز ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه صاحبان مشاغل گروه دوم و سوم که شامل مشاغلی همچون فروش کالا یا ارائه خدمات می شوند و درآمد آنها در سال 98 تا مبلغ 990 میلیون تومان بوده است، مشمول این توافقنامه می شوند و می توانند از تسهیلات آن استفاده کنند، تصریح کرد: اگر مالیات قطعی عملکرد صاحبان این مشاغل در سال 97، تا مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان باشد، هیچ افزایشی برای مالیات عملکرد آنها در سال 98 لحاظ نخواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان تصریح کرد: میزان افزایش مالیات صاحبان مشاغل با مالیات قطعی 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان در سال 97، با 4 درصد افزایش مالیات عملکرد در سال 98 محاسبه خواهد شد.

ملکشاهی ادامه داد: افزایش 8 درصدی برای صاحبان مشاغل با میزان مالیات قطعی 5 میلیون تا 10 میلیون تومان و افزایش 12 درصدی برای صاحبان مشاغل با میزان مالیات قطعی بیش از 10 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مردادماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی الکترونیک صاحبان مشاغل

پایان مردادماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی الکترونیک صاحبان مشاغل