مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-04اقتصادي

پرداخت تسهیلات به کارگزاری های صندوق بیمه روستاییان


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت تسهیلات به کارگزاری های این صندوق در سراسر کشور خبر داد.

- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت تسهیلات به کارگزاری های این صندوق در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیرکانی افزود: کارگزاری های صندوق، در ارتباط مستقیم با جامعه روستایی و عشایری هستند و بهبود خدمت رسانی به این اقشار زحمتکش، همواره از اولویت های صندوق بوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس، از سال ها پیش بحث پرداخت تسهیلات به کارگزاری های صندوق مطرح بوده و خوشبختانه توانستیم امسال، پس از موافقت هیأت مدیره، زمینه پرداخت این تسهیلات را فراهم کنیم.

شیرکانی، تجهیز کارگزاری های صندوق به وسایل و تجهیزات مورد نیاز جهت ارائه بهینه خدمات به جامعه هدف را از اهداف اصلی صندوق در پرداخت تسهیلات به کارگزاری های خود بیان کرد و گفت: این تسهیلات از محل وجوه اداره شده صندوق نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، با کارمزد بسیار اندک به کارگزاری های صندوق که خود از اعضای جامعه روستایی و عشایری کشورمان هستند پرداخت خواهد شد.

نادر شیدایی، مدیرکل امور مالی صندوق نیز در توضیح بیشتر گفت: طبق تفاهم نامه صندوق با بانک عامل، این تسهیلات با کارمزد یک درصد و براساس دستورالعمل مصوب هیأت مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به کارگزاری های صندوق بیمه روستاییان

پرداخت تسهیلات به کارگزاری های صندوق بیمه روستاییان