مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-03بين الملل

ترکیه از دروازه لیبی در حال ایجاد ادلب آفریقا است


در سایه اقدامات ترکیه در انتقال گروه هایی از نیروهای «اجیر شده» و عناصر تندرو از استان ادلب و شمال سوریه به لیبی؛ بسیاری از لیبیایی ها، کارشناسان گروه های تندرو و مراکز تحقیقاتی از این مساله هراس دارند که گروه های تروریستی از اوضاع و تنش نظامی کنونی .

- ترکیه از دروازه لیبی در حال ایجاد "ادلب آفریقا" است در سایه اقدامات ترکیه در انتقال گروه هایی از نیروهای اجیر شده و عناصر تندرو از استان ادلب و شمال سوریه به لیبی؛ بسیاری از لیبیایی ها، کارشناسان گروه های تندرو و مراکز تحقیقاتی از این مساله هراس دارند که گروه های تروریستی از اوضاع و تنش نظامی کنونی در لیبی بهره برداری کرده تا مقرهای جدیدی را برای فعالیت شان در شمال آفریقا، منطقه ساحل، صحرا و غرب آفریقا ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، جمال شلوف، رییس موسسه پژوهشی و تحقیقات سلفیوم در لیبی گفت، ترکیه لیبی را به چیزی تبدیل کرده است که می توان آن را حیاط خلوت تروریست ها توصیف کرد، چراکه ترکیه به انتقال عناصر تندرو از ادلب و شمال سوریه به طرابلس ادامه می دهد.

وی گفت که این اقدام ممکن است مقدمه ای برای این باشد که لیبی صحنه ظاهر شدن گروه های بزرگی از این تشکیلات باشد یا اینکه گروه های جدیدی که از تشکیلات کنونی جدا شده اند، شکل بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه از دروازه لیبی در حال ایجاد ادلب آفریقا است

ترکیه از دروازه لیبی در حال ایجاد ادلب آفریقا است