مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-03اجتماعي

جشن مستندسازی املاک آموزش و پرورش را سال آینده برگزار می کنیم


مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره برداشت نقشه عرصه و اعیان تمامی 142 فضای آموزشی این شهرستان گفت: با اخذ سند ملکی برای تمامی فضاهای آموزشی در شهرستان ظرف یک سال آینده جشن مستندسازی را برگزار می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، علی طاهریان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر که در سالن همایش های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کاداس مبنی بر اخذ سند رسمی برای فضاهای دولتی، خوشبختانه اقدامات خوبی در مجموعه آموزش و پرورش کاشمر انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه برای 30 واحد آموزشی در سالیان گذشته سند صادر شده است، ادامه داد: در حال حاضر برای تمامی 142 فضای آموزشی کاشمر نقشه عرصه و اعیان برداشت شده، به طوری که طی 2 ماه آینده نیز برای 40 واحد دیگر سند ملکی صادر می شود.

وی افزود: با اخذ سند ملکی برای تمامی فضاهای آموزشی در شهرستان ظرف یک سال آینده جشن مستندسازی را برگزار می کنیم.

طاهریان با بیان اینکه شرایط برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط کرونا یی که حاکم بوده، متمایز از سال های گذشته است، یادآور شد: در این راستا بیش از گذشته به همراهی و همکاری ادارات و نهادها نیازمندیم تا با رفع موانع شرایط سهل تری برای تحصیل دانش آموزان فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن مستندسازی املاک آموزش و پرورش را سال آینده برگزار می کنیم

جشن مستندسازی املاک آموزش و پرورش را سال آینده برگزار می کنیم