مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-03سياسي

نامه دوم سه عضو اصلی شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران به کارگردانان سینما


تعداد بالای سیصد نفر از همکاران مان که به وزارت کار ، اسامی شان اعلام نشده و هنوز در هیچ جایی رسما حرفه و هویت کاری شان ثبت نشده؟! یا تاریخ جلسه ی رای گیری که چهارده روز پس و پیش می شود و یا لابد مخفی کردن آگهی انتخابات و چاپ آن در یک روزنامه ی غیر سینمایی .

- پوران درخشنده، خسرو معصومی و رضا درمیشیان سه عضو شورای مرکزی کانون کارگردانان نامه دومی را پس از جوابیه شورای مرکزی کانون کارگردانان منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ متن نامه این سه عضو اصلی شورای مرکزی انجمن کارفرمایی کارگردانان سینما به شرح زیر است: کارگردانان محترم سینمای ایرانآفتاب آمد دلیل آفتابگر دلیلت باید، از وی رو متاب بسیار شادمانیم که هر آنچه در نامه ی صمیمی نخست مان با همکاران عزیز و‌کسانی که مستظهر به رای آنان بوده ایم، اظهار داشتیم همه در جوابیه ای که به آن نامه داده شد خودبخود مورد تایید قرار گرفت.

از ادبیاتی که به دنبال جاسوس و خائن و دستهای بیگانه و توطئه ی دشمن است می گذریم، از هتاکانه بودن لحن جوابیه هم دل آزرده نشدیم که بالاخره مقتضای کسانی که دست خالی از هر برهانی عصبی به دنبال جواب می گردند همین لحن و قال و مقال است ، اما بسیار سپاسگزاریم که خود در اثبات مدعای ما ناخودآگاه جد و جهد بلیغی انجام دادند و آنچه بازگفته بودیم را اثبات کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دوم سه عضو اصلی شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران به کارگردانان سینما

نامه دوم سه عضو اصلی شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران به کارگردانان سینما