مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-03سياسي

بیش از 48 میلیارد کالای قاچاق در گچساران کشف شد


امسال 48 میلیارد و 914میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، پیش ازظهر امروز کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گچساران به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده نیروی انتظامی و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست سرهنگ سید محمد موسوی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال نامگذاری شده است و بایستی اهتمام جدی در این راستا داشته باشیم.

وی با اشاره به کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان گفت: قاچاق کالای که در شهرستان کشف می شود قاچاق سازماندهی نیست و این کار توسط افراد بیکار که به دنبال درآمد کاذب هستند صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از  48میلیارد و914 میلیون ریال قاچاق کالا در این شهرستان کشف  و ضبط شده است.

وی ابراز کرد: در این زمینه 95 دستگاه خودرو  توقیف  و به پارکینگ انتقال داده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 46درصد افزایش داشته است.

موسوی با بیان اینکه  امسال تعداد 179 متخلف در زمینه قاچاق کالا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شده اند، ابراز کرد:  دستگیری قاچاقچیان کالا در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 7درصد افزایش  داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 48 میلیارد کالای قاچاق در گچساران کشف شد

بیش از 48 میلیارد کالای قاچاق در گچساران کشف شد