مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-02سياسي

امکان برگزاری کنکور به شرطِ رعایت دقیق پروتکل ها وجود دارد


یک عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم اگر پروتکل های بهداشتی به شدت رعایت شود، امکان برگزاری کنکور سراسری وجود دارد، - ایسنا/اصفهان یک عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم اگر پروتکل های بهداشتی به شدت رعایت شود، امکان برگزاری کنکور سراسری وجود دارد، اما اگر کنکور سراسری را هم بخواهند مانند آزمون دکترا که از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی ضعیف بود برگزار کنند بهتر است لغو شود.

سید محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری کنکور سراسری و احتمال لغو آن، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا دغدغه خانواده ها برای حفظ سلامت فرزندانشان بیشتر شده است.

معتقدم اگر یک سال خدمت سربازی و مدارس به طور هماهنگ عقب می افتاد خانواده ها بهتر راضی بودند و اگر ضرری هم متوجه فرزندانشان می شد خطر جانی نبود.

اما وقتی سربازی سر جای خودش است و مدارس هم قرار است 15 روز زودتر بازگشایی شوند و تنها کنکور نباشد منطقی نیست.

وی افزود: بسیاری از دانش آموزان خود را برای کنکور به خوبی آماده کرده اند و این استرس را دارند که باز هم کنکور عقب بیفتد.

اگر از همان اول اعلام می کردند کنکور برگزار نمی شود خانواده ها متحمل هزینه کلاس های خصوصی و تقویتی نمی شدند، هر چند از این فرصت مافیای کنکور هم استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان برگزاری کنکور به شرطِ رعایت دقیق پروتکل ها وجود دارد

امکان برگزاری کنکور به شرطِ رعایت دقیق پروتکل ها وجود دارد