مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-02ورزشي

عصیان در محوطه فنی؛ مربیان لیگ برتری که اخراج شدند!


اهمیت بالای بازی های پایان فصل و عصبانیت برخی از مربیان در کنار زمین دست به دست هم داده تا شمار مربیان اخراج شده از سوی داوران در مقطع کنونی افزایش یابد.

- لیگ برتر هفته به هفته به ایستگاه پایانی خود نزدیک تر می شود و این موضوع به حرارت و هیجان بازی ها افزوده؛ به طوری که تیم های صدرنشین و قعرنشین برای رسیدن به هدف خود، از یک امتیاز بازی ها هم نمی گذرند و امتیاز گرفتن در هفته های پایانی به کار دشواری تبدیل شده است.

شاید به همین دلیل است که مربیان از تمام بازی های پایانی فصل به عنوان فینال یاد می کنند و تمام داشته های خود را برای موفقیت در زمین مسابقه عرضه می کنند.

با کمی تامل و دقت در هفته های پایانی فصل با موضوعی به نام خشونت و پرخاش میان برخی از تیم ها مواجه می شویم که در نتیجه این اتفاق، شمار بازیکنان و مربیان محروم در بازی های پایانی به شکل عجیبی چند برابر می شود.

در هفته های پایانی فصل جاری نیز پدیده اعتراض و اخراج مربیان مجددا شایع شده و مربیانی که در طول فصل هیچ گاه اخراج یا رنگ اخطار را هم به خود ندیده بودند، مجبور شدند با کارت قرمز داور یا بعضا به علت محرومیت های انضباطی کنار زمین را ترک کنند.

نمونه بارز این قبیل مربیان عبدالله ویسی که کمتر پیش می آید در طول فصل به داوری اعتراض کند و همواره از لزوم کمک جامعه فوتبال به دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصیان در محوطه فنی؛ مربیان لیگ برتری که اخراج شدند!

عصیان در محوطه فنی؛ مربیان لیگ برتری که اخراج شدند!