مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-02اجتماعي

حمایت از ایده های نوپا تا تبدیل آن به محصولات فناورانه در جهاددانشگاهی


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد گفت: حمایت از ایده های نوپا و دانش محور تا مرحله تبدیل شدن به محصولات فناورانه قابل عرضه به بازار، - ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد گفت: حمایت از ایده های نوپا و دانش محور تا مرحله تبدیل شدن به محصولات فناورانه قابل عرضه به بازار، در مرکز نوآوری و شکوفایی یکی از فعالیت های علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد است.

احمد افروغی، در گفت وگو با ایسنا در خصوص تحصیل در مراکز علمی کاربردی اظهار کرد: تفاوت عمده تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر نظام های آموزشی این است که در نظام علمی کاربردی آموزش ها با هدف ارتقاء و انتقال دانش کار و فناوری به دانشجویان ارائه می شود.

وی افزود: در این آموزش ها تلاش می شود که با استفاده از فناوری ها و ظرفیت های آموزشی روز، افراد را بر اساس استانداردها و صلاحیت های شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل تا سطح مطلوب تربیت نماید.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد به عنوان مرکز برتر کشور در سال های 88، 98 و 99 دارای ویژگی های منحصر به فردی است ، مطرح کرد: برخی از این ویژگی ها شامل برخورداری از فضای آموزشی آکادمیک و امکانات و تجهیزات به روز نظیر کتابخانه مجهز، مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ایده های نوپا تا تبدیل آن به محصولات فناورانه در جهاددانشگاهی

حمایت از ایده های نوپا تا تبدیل آن به محصولات فناورانه در جهاددانشگاهی