مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-01سياسي

برنامه های بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه ولایت


مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از اهم برنامه های بنیاد کرامت رضوی و نهادهای زیرمجموعه آن را در دهه ولایت با محور حمایت از اقشار بی بضاعت در سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از اهم برنامه های بنیاد کرامت رضوی و نهادهای زیرمجموعه آن را در دهه ولایت با محور حمایت از اقشار بی بضاعت در سراسر کشور خبر داد.

محمدحسین استادآقا در خصوص ویژه برنامه های دهه ولایت بنیاد کرامت رضوی اظهار کرد: برنامه های متنوعی برای این ایام طراحی شده بود که به خاطر مصوبات جدید ستاد مبارزه با کرونا، تبدیل به برنامه های قابل اجرا در بستر مجازی شد.

وی با ذکر ویژه برنامه های معاونت اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: با آغاز موج دوم کرونا، به فرموده رهبر معظم انقلاب و امریه تولیت آستان قدس رضوی طرح نهضت تعاون و احسان در طول دهه ولایت اجرا می شود.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: در دومین مرحله از اجرای طرح های کمک به نیازمندان، تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی در 31 استان کشور با تخصیص اعتباری به میزان 20 میلیارد تومان از سوی آستان قدس رضوی با مشارکت خادم یاران و خیرین به همین میزان آغاز می شود.

استادآقا از افتتاح طرح های مسکونی این بنیاد خبر داد و بیان کرد: 34 واحد مسکونی ویژه محرومین در روستای چم مهر شهرستان پل دختر از استان لرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه ولایت

برنامه های بنیاد کرامت رضوی به مناسبت دهه ولایت