مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-01اقتصادي

8 نکته طلایی قبل از خرید مبل راحتی و سلطنتی


خرید مبل یکی از مهم ترین تجربه های هر فرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دی ایران، برای انتخاب درست مبلمان نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید ما در اینجا 8 نکته از مهمترین آنها را به شما یادآوری می کنیم.

این نکات را ممکن است فروشنده به شما نگوید پس حتما قبل از رفتن برای یا انواعی از مبلمان کلاسیک را انتخاب کنید و اگر وسایل دیگر مدرن هستند مبلمان مدرن انتخاب کنید.

اگر وسایل و لوازم دیگر دکوراسیون مدرن باشند و مبلمان کلاسیک انتخاب کنید هماهنگی بین اجزای دکوراسیون از بین می رود و نظم موجود در دکوراسیون به هم می خورد.

2 – ابعاد فضای نشیمن چقدر است؟ قبل از خرید مبل اندازه فضای نشیمن و محلی که برای قرار دادن مبلمان در نظر گرفته اید را اندازه گیری کنید و هنگام خرید، اندازه مبل را بر اساس اندازه فضای نشیمن انتخاب کنید.

اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است و محدودیت فضا ندارید دستتان باز است و می توانید هر مدل مبلی که دوست دارید انتخاب کنید اما اگر فضای نشیمن شما باریک و کوچک است بهتر است از مبل های ال شکل و جمع و جور انتخاب کنید تا جا برای رفت و آمد باشد.

3 – مبل را برای چه منظور و کاربردی خریداری می کنید؟ با توجه به انتظاراتی که از خرید مبل مورد نظرتان دارید و بسته به اینکه برای چه کاربردی آن را خریداری می کنید نوع مبل فرق می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نکته طلایی قبل از خرید مبل راحتی و سلطنتی

8 نکته طلایی قبل از خرید مبل راحتی و سلطنتی