مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-01سياسي

«کرونا» فرصتی برای کم کردن هزینه های کمرشکن و آزاردهنده ازدواج


یک جامعه شناس با تأکید بر اینکه وجود کرونا تغییری در سبک زندگی بعضی از افراد ایجاد نکرده و بالعکس، گفت: با توجه به شرایط فعلی، فرصت خوبی به وجود آمده که هزینه های کمرشکن و آزاردهنده و مانع ازدواج بسیاری از افراد کم شود.

- کرونا فرصتی برای کم کردن هزینه های کمرشکن و آزاردهنده ازدواج ایسنا/همدان یک جامعه شناس با تأکید بر اینکه وجود کرونا تغییری در سبک زندگی بعضی از افراد ایجاد نکرده و بالعکس، گفت: با توجه به شرایط فعلی، فرصت خوبی به وجود آمده که هزینه های کمرشکن و آزاردهنده و مانع ازدواج بسیاری از افراد کم شود.

حمید خاورزمینی در گفت وگو با ایسنا، درباره پیشینه آیین ازدواج بیان کرد: اگر آیین زایش را به عنوان قدیمی ترین آیینی که بین انسان ها و بعضی از موجودات وجود داشته باشد درنظر بگیریم پس از آن ازدواج قدیمی ترین آیینی است که در بین انسان ها وجود داشته است.

وی توضیح داد: ازدواج در فرهنگ ها، تمدن های سنتی و باستانی و در بین فرهنگ های بدوی اهمیت فراوانی داشته است، پس از اینکه نظام سرمایه داری در دنیا شکل می گیرد بسیاری از آیین ها(مراسم ها) از رونق می افتند اما این اتفاق برای ازدواج رخ نمی دهد.

این جامعه شناس اضافه کرد: در واقع نظام سرمایه داری به ازدواج به عنوان یک صنعت جدید می پردازد، صنعتی که بسیار پرسود است و به علت اینکه در زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» فرصتی برای کم کردن هزینه های کمرشکن و آزاردهنده ازدواج

«کرونا» فرصتی برای کم کردن هزینه های کمرشکن و آزاردهنده ازدواج