مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-01اجتماعي

طرح ساماندهی خاک و نخاله های ساختمانی در سنندج اجرا می شود


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: طرح ساماندهی خاک و نخاله های ساختمانی در سنندج اجرا می شود.

- سیروان غفوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله ساختمانی در سنندج خبر داد و اظهار کرد: یکی از مشکلات سطح شهر که باعث نازیبایی فضاهای بصری شهر می شود، تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله ساختمانی در معابر فرعی و ورودی های سطح شهر است.

وی گفت: سایت دفن زباله واقع در کلیک برای تخلیه خاک و نخاله در نظر گرفته شده که متاسفانه برخی از ماشین آلات حمل نخاله های ساختمانی به جای تخلیه در این سایت در مکان های غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله های ساختمانی می کنند.

وی گفت: در راستای رفع مشکلات انباشت نخاله ساختمانی در معابر سطح شهر این سازمان نسبت  به واگذاری بحث ساماندهی  خاک و نخاله ساختمانی به پیمانکار اقدام نمود.

وی بیان کرد: پیمانکار اجرای این طرح موظف است به صورت شبانه روزی در سطح شهر نظارت داشته باشد تا ماشین آلات حمل  خاک و نخاله به صورت غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر ننمایند.

وی اعلام کرد: تمام ادارات دولتی، پیمانکاران  ساختمانی، تاسیساتی و راهسازی مالکان ماشین آلات حمل خاک و نخاله های ساختمانی ( کامیون، کامیونت، وانت، بیل مکانیکی و لودر ) باید جهت مجوز فعالیت به منظور کنترل و سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی خاک و نخاله های ساختمانی در سنندج اجرا می شود

طرح ساماندهی خاک و نخاله های ساختمانی در سنندج اجرا می شود