مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 19:152020-07-31اقتصادي

تاثیر فاصله گذاری اجتماعی بر آنفلوآنزای فصلی


قوانین فاصله گذاری اجتماعی که به منظور مقابله با کرونا وضع شده اند، آمار ابتلا به آنفلوآنزا را نیز با ثبت رکوردی جدید کاهش داده اند و این موضوع نشانگر این است که این اقدامات تاثیر بی سابقه ای بر بیماری های مسری دارد.

- قوانین فاصله گذاری اجتماعی که به منظور مقابله با کرونا وضع شده اند، آمار ابتلا به آنفلوآنزا را نیز با ثبت رکوردی جدید کاهش داده اند و این موضوع نشانگر این است که این اقدامات تاثیر بی سابقه ای بر بیماری های مسری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چین که نخستین اقدامات قرنطینه با هدف مهار کرونا در مقیاس گسترده آغاز شد، آمارهای بیماری های مسری از جمله اوریون، سرخک و برخی بیماری های مقاربتی کاهش یافته است، هرچند که موارد ابتلا به آنفلوآنزا شدیدترین افت را نشان داده است.

شمار مبتلایان ماهانه آنفلوآنزا در چین طبق آمارهای رسمی وزارت بهداشت این کشور با کاهش بیش از 90 درصدی از ابتدای اعمال قرنطینه تاکنون از حدود 290 هزار مورد در ماه به 23 هزار مورد رسیده است.

سیستم نظارت بر آنفلوآنزای کانادا نیز همچون سایر کشورها از جمله انگلیس و استرالیا که آمار نظارت بر آنفلوآنزای هفتگی را گزارش می دهند، از سطوح بسیار پایین ابتلا به آنفلوآنزا خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر فاصله گذاری اجتماعی بر آنفلوآنزای فصلی

تاثیر فاصله گذاری اجتماعی بر آنفلوآنزای فصلی