مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-31فناوري

رای دیوان عدالت اداری در رابطه باتعداد ارسال پیامک به مشتریان


دیوان عدالت اداری رای خود در رابطه با ابطال مصوبه کارگروه موضوع بند 2 مصوبه شماره 21 شورای عالی فضای مجازی پیرامون محدودیت ارسال پیامک به مشتریان تلفن همراه را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رأی دیوان عدالت اداری در رابطه با شکایت مرتبط با ابطال مصوبه کارگروه موضوع بند 2 مصوبه شماره 21 شورای عالی فضای مجازی مبنی بر محدودیت ارسال پیامک مشترکان تلفن همراه صادر شد.

در این پرونده شاکی به طرفیت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با خواسته ابطال مصوبه سازمان و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی مبنی بر محدودیت ارسال پیامک مشترکان تلفن همراه به دیوان عدالت اداری تقدیم کرده که به هیأت عمومی ارجاع شده بود.

دلایل شاکی برای ابطال مقرره مورد شکایت به شرح زیر است: اپراتورهای تلفن سقف پیامک برای اشخاص حقوقی را به 500 پیامک محدود کرده و در پی اعتراض به وزارت ارتباطات به این محدودیت، استفاده از پنل های ارسال انبوه پیامک پیشنهاد شده است در حالی که این پنل ها تبلیغاتی است و غالب مشترکین دریافت این پیام ها را برای خود مسدود کرده اند لذا با توجه به اینکه وظیفه پایش و نظارت بر محتوای پیام رسانی در صلاحیت کارگروه موضوع بند 2 مصوبه با مسؤولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ایجاد این محدودیت در تعارض با حقوق شهروندی و خارج از حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دیوان عدالت اداری در رابطه باتعداد ارسال پیامک به مشتریان

رای دیوان عدالت اداری در رابطه باتعداد ارسال پیامک به مشتریان