مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 10:102020-07-30بين الملل

تحلیل هادی خانیکی از پیامدهای موج دوم کرونا


وقتی که ما با یک پاندمی روبه رو شدیم در مراحل نخست، این تصور شکل گرفته بود که عالمگیر بودن آن شرایط یکسان یا خواسته های نزدیک به هم را در کل جهان به وجود آورده است.

- اما در ادامه با آمدن موج دوم کرونا در برخی از کشورها و از جمله در ایران این فرضیه زیر سؤال رفت و گویی کرونا دیگر یک مسأله جهانی یکسان برای همه جوامع نیست و از اینجا بود که تفاوت ها و تمایزها برجسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه ایران نوشت: وقتی که ما با یک پاندمی روبه رو شدیم در مراحل نخست، این تصور شکل گرفته بود که عالمگیر بودن آن شرایط یکسان یا خواسته های نزدیک به هم را در کل جهان به وجود آورده است.

اما در ادامه با آمدن موج دوم کرونا در برخی از کشورها و از جمله در ایران این فرضیه زیر سؤال رفت و گویی کرونا دیگر یک مسأله جهانی یکسان برای همه جوامع نیست و از اینجا بود که تفاوت ها و تمایز ها برجسته شد.

همین وضعیت متفاوت جوامع در وقوع یا عدم وقوع موج دوم کرونا، به ایجاد اضطراب و بی قراری اجتماعی دامن زد اضطراب سلامت یکی از جدی ترین دغدغه های این روزهای مردم در سراسر دنیا است که به ظهور شهروندان بی قرار انجامیده است و جامعه ما نیز از این قاعده مسثتنی نیست.

اضطراب سلامت و ظهور شهروند بی قرار بی تردید بر رفتار و مطالبات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مردم و به تبع بر جریان سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل هادی خانیکی از پیامدهای موج دوم کرونا

تحلیل هادی خانیکی از پیامدهای موج دوم کرونا