مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 09:402020-07-30سياسي

درخواست اعزام بالگرد برای اطفای حریق جنگل های کوهدشت


فرماندار کوهدشت با اشاره به شعله ور شدن مجدد حریق جنگل ها و مراتع «گاچال» گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و صعب العبور بودن منطقه، درخواست اعزام بالگرد برای هلی برد نیرو کرده ایم.

- کوهدشت- فرماندار کوهدشت با اشاره به شعله ور شدن مجدد حریق جنگل ها و مراتع گاچال گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و صعب العبور بودن منطقه، درخواست اعزام بالگرد برای هلی برد نیرو کرده ایم.

ماشاء الله نعمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آتش سوزی جنگل ها و مراتع منطقه گاچال بخش طرهان شهرستان کوهدشت اظهار داشت: علی رغم اینکه این حریق در یک منطقه صعب العبور رخ داده است اما دیشب با تلاش نیروهای در میدان، نیروهای مردمی، بسیج، اعضای ستاد بحران، سازمان های مردم نهاد، دهیاران و بخشداران و مسئولان محلی بخش طرهان، آتش سوزی ساعت 2:30 بامداد مهار شد.

وی با بیان اینکه امروز به دلیل وزش باد آتش دوباره در چند نقطه شعله ور شد، تصریح کرد: نیروها الان در منطقه و در حال خاموش کردن آتش هستند.

فرماندار کوهدشت خاطرنشان کرد: گرمای بیش از حد هوا، صعب العبور بودن منطقه و… باعث شده که کار اطفای حریق سخت باشد و نیاز به هلی برد نیرو است.

نعمتی با تاکید بر اینکه درخواست ارسال بالگرد از استان کرده ایم و قرار شده ارسال کنند، افزود: سطح خسارت وارده نیز مشخص نیست و قرار است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعزام بالگرد برای اطفای حریق جنگل های کوهدشت

درخواست اعزام بالگرد برای اطفای حریق جنگل های کوهدشت