مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1399 ساعت 08:152020-07-30سياسي

همه چیز درباره وقف قله دماوند/ از تکذبیه تا آزادسازی شبانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خبری مبنی بر وقف بخشی از کوه دماوند چند روزی است که منتشر شده که در آن آمده بخشی از کوه و قله دماوند با حکم دیوان عالی کشور به نام سازمان اوقاف سند زده شده است.

بلافاصله پس از انتشار این خبر و سردرآوردن آن به فضای مجازی و رسانه های به قول معروف آن ور آبی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر اخذ سند وقفی برای بخشی از کوه دماوند را قویا تکذیب کرد و انتشار این خبر را مصداق بارز تشویق اذهان عمومی دانست.

( بیشتر اینجا بخوانید) خبرنگار فارس در روزهای اخیر بحث ها پیرامون این خبر را از مدیران مربوطه پیگیری کرد.

*اسناد و مدارک بحث وقف دماوند در اختیار منابع طبیعی مازندران است حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه اسناد و مدارک بحث وقف دماوند در اختیار منابع طبیعی مازندران است، گفت: منتظریم رای دیوان را مشاهده کرده و چنانچه به بحث محیط زیست مربوط باشد حتما ورود پیدا کنیم.

وی افزود: باید اطلاعات را از ثبت اسناد دریافت کنیم، در حال حاضر باید به موضوع اشراف پیدا کنیم و محتوای شایعه ها در فضای مجازی متفاوت است.

 مدیرکل محیط زیست مازندران با بیان اینکه مدیریت اثر طبیعی ملی با منابع طبیعی است، خاطرنشان کرد: محدوده ها مشخص است، ارتفاعات 4 هزار و 500 متر به بالا اثر طبیعی ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره وقف قله دماوند/ از تکذبیه تا آزادسازی شبانه

همه چیز درباره وقف قله دماوند/ از تکذبیه تا آزادسازی شبانه