مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 09:002020-07-29فرهنگي

کاسبان «تئاتر» سراغ دلار و سکه رفته اند!/ امیدی به وعده ها نداریم


کارگردان نمایش «پنهان خانه پنج در» که این روزها در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه است، کار برای گروه های تجربی و اندیشه ورز تئاتر را در وضعیت کرونایی فعلی بسیار سخت دانست.

- کارگردان نمایش پنهان خانه پنج در که این روزها در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه است، کار برای گروه های تجربی و اندیشه ورز تئاتر را در وضعیت کرونایی فعلی بسیار سخت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایش پنهان خانه پنج در نوشته حسین کیانی و با کارگردانی آرش فلاحت پیشه از اواخر بهمن روی صحنه رفت اما کرونا باعث شد تا برای 4 ماه کارش متوقف شود.

پس از آنکه در تیرماه سالن های تئاتر اجازه فعالیت گرفتند، در حالی که بسیاری از گروه ها ترجیح دادند آثارشان را در زمانی بهتر روی صحنه ببرند، این نمایش کار خود را برای بار دیگر از سر گرفت تا جریان تئاتر ادامه داشته باشد.

آرش فلاحت پیشه بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تجربه تئاتر در روزگار کرونایی گفت: اهالی تئاتر در ایران تجربه های گوناگونی را از سر گذرانده اند، روزهای خوشی و سختی بسیاری را به خود دیده اند اما شاید هرگز روزهایی مثل این روزها به ذهن شان هم خطور نمی کرد.

روزهایی که پس از چند ماه تعطیلی اجباری، حتی گروه های تئاتری هم هیجانی برای روی صحنه بردن نمایش نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبان «تئاتر» سراغ دلار و سکه رفته اند!/ امیدی به وعده ها نداریم

کاسبان «تئاتر» سراغ دلار و سکه رفته اند!/ امیدی به وعده ها نداریم