مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 09:252020-07-28اقتصادي

اجرای 29 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان قزوین


رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت:29 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: طی 7 سال گذشته سامانه نوین آبیاری در بیش از 29 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا شده است .

وی افزود: هم اکنون 55 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان به آبیاری نوین مجهز شده که  نزدیک به نیمی از این مقدار در این دولت اجرایی شده است که با وجود محدودیت منابع مالی اقدام بزرگی برای استان قزوین محسوب می شود.

وی بیان کرد: دولت توجه خاص و ویژه ای به 2 شاخص مهم در کشاورزی  یعنی آبیاری نوین و گلخانه دارد و اقدامات چشمگیری در استان در این خصوص انجام شده که نشان از عزم دولت در راستای حمایت از بخش کشاورزی و جهش تولید است.

خمسه تصریح کرد : یکی از اولویت های تعیین شده برای وزارت جهادکشاورزی اجرای سامانه های نوین آبیاری است به طوری که ازآغاز کار دولت تاکنون 29 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به آبیاری مدرن تجهیز شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی مدیریت بهره برداری منابع آبی است گفت: اجرای طرح های آبیاری نوین ضمن افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی ، مصرف آب در بخش کشاورزی را بهینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 29 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان قزوین

اجرای 29 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان قزوین