مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 05:102020-07-28بين الملل

رسوایی مالی پای جاستین ترودو را به پارلمان کانادا باز کرد


نخست وزیر کانادا قرار است روز پنجشنبه در کمیته پارلمانی این کشور حاضر شود و بابت تصمیم دولت در سپردن یک قرارداد مالی به خیریه وی (WE) و با وجود ارتباط نزدیک این خیریه با خانواده اش پاسخگو باشد.

- نخست وزیر کانادا قرار است روز پنجشنبه در کمیته پارلمانی این کشور حاضر شود و بابت تصمیم دولت در سپردن یک قرارداد مالی به خیریه "وی" (WE) و با وجود ارتباط نزدیک این خیریه با خانواده اش پاسخگو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا قرار است در ساعت 15 به وقت محلی در برابر کمیته تفحص امور مالی پارلمان این کشور حاضر شود و به سوالات درباره این قرارداد پاسخ دهد؛ رییس دفتر کارمندان ترودو نیز در ساعت 16:15 به وقت محلی در این کمیته حضور می یابد.

این رسوایی مالی پس از یکسری تحقیقات مطرح شد که در آنها مشخص شده بیل مورنو، وزیر دارایی کانادا روابط نزدیکی با این خیریه دارد و دولت برای برگزاری مراسمی به این خیریه قراردادی 670 میلیون دلاری اعطا کرده است.

این رسوایی باعث شد تا بسیاری از مردم کانادا خواستار استعفای نخست وزیر و وزیر دارایی شوند اما این دو تا به امروز از استعفا اجتناب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی مالی پای جاستین ترودو را به پارلمان کانادا باز کرد

رسوایی مالی پای جاستین ترودو را به پارلمان کانادا باز کرد