مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-28حوادث

برداشت غیرمجاز از حساب افراد با وجود رمز پویا/مراقب درگاه های جعلی باشید


با فعال شدن رمز پویا برداشت غیرمجاز از حساب افراد به صفر نرسیده است و افراد باید مراقب ورود به درگاه های جعلی بانکی و یا سایتهای غیرمجاز باشند.

- سرهنگ سید مصطفی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جرائم ارجاع داده شده به پلیس فتا اصفهان اظهار داشت: بیشترین جرایم فضای مجازی مربوط به جرایم اقتصادی است که با فعال شدن رمز پویا با کاهش 50 درصدی نسبت به گذشته مواجه هستیم.

وی افزود: البته با فعال شدن رمز پویا برداشت غیرمجاز از حساب افراد به صفر نرسیده است و رایج ترین کلاهبرداری با روش فیشینگ یا جعل صفحات اینترنتی تحت عنوان خرید نرم افزار، فیلترشکن، ثبت نام های اینترنتی و امثال آن رخ می دهد.

رییس پلیس فتای اصفهان با تاکید بر اینکه نیمی از جرایم اقتصادی از درگاه های جعلی فیشینگ انجام می شود، تصریح کرد: تهدید درگاه های جعلی حتی با رمز پویا ادامه دارد و لازم است که سایت جعلی از درگاه اصلی شناسایی شود.

کد امنیتی باید رفرش شود وی افزود: پس از اینکه افراد به تارنماها وارد می شوند به درگاه های جعلی بانک هدایت شده و اطلاعات خود را در اختیار کلاهبرداران قرار می دهند و آنها هم در فرصتی مناسب اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب افراد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیرمجاز از حساب افراد با وجود رمز پویا/مراقب درگاه های جعلی باشید

برداشت غیرمجاز از حساب افراد با وجود رمز پویا/مراقب درگاه های جعلی باشید