مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1399 ساعت 04:252020-07-28ورزشي

مستحق باخت برابر تیم «خیبر خرم آباد» نبودیم/ تکرار اشتباهات داوری


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه مستحق باخت برابر تیم خیبر خرم آباد نبودیم، گفت: پرچم های کمک داور شیرازه تیم فوتبال شهرداری همدان را بر هم ریخت.

- هادی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار شهرداری همدان برابر خیبر خرم آباد در هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم اظهار کرد: در این دیدار گل ثانیه های اول مسابقه تمرکز تیم ما را بر هم زد و باعث شد به دلیل جوان بودن بازیکنان تیم از لحاظ روحی افت کند.

وی افزود: اما با گذشت هر چه بیشتر از زمان مسابقه توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم و حداقل بیش از 5 موقعیت بالای 90 درصد خلق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به قضاوت پر بحث داور این دیدار گفت: واقعاً باعث تأسف است که امسال سوت داوری ها به خصوص در نیم فصل دوم کاملاً علیه تیم ما بوده است.

گل محمدی عنوان کرد: در بازی با استقلال ملاثانی داور بعد از 20 دقیقه پنالتی ما را برگرداند و در این هفته برابر خیبر خرم آباد کمک داور گل 100 در صد سالم ما را مردود اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پرچم های کمک داور شیرازه تیم فوتبال شهرداری همدان را بر هم ریخت، بیان کرد: همچنین داور این دیدار یک پنالتی 100 درصد ما را اعلام نکرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در این دیدار همانند چند بازی گذشته داوری سر ما را برید و به شدت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستحق باخت برابر تیم «خیبر خرم آباد» نبودیم/ تکرار اشتباهات داوری

مستحق باخت برابر تیم «خیبر خرم آباد» نبودیم/ تکرار اشتباهات داوری