مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-27سياسي

پروژه 2 هزار واحدی مسکن محرومین کلنگ زنی شد


آیین کلنگ زنی 2 هزار واحدی مسکن محرومین استان زنجان با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور انجام شد.

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به استان زنجان که با حضور استاندار زنجان و مدیرکل بنیاد مسکن استان و سایر مسؤولین کشوری و استانی همراه بود، احداث 2 هزار واحد مسکن محرومین استان زنجان در روستای احمدکندی شهرستان ایجرود کلنگ زنی شد.

همچنین همزمان با این سفر عملیات بازسازی واحدهای مسکونی ناشی از حوادث سال 98 استان زنجان به پایان رسید.

این مراسم که در روستای احمدکندی شهرستان ایجرود برگزار شد، یکی از واحدهای بازسازی ناشی از حوادث سال 98 که در مورخ 22 مهر سال قبل برای بازسازی انعقاد قرارداد شده بود، افتتاح شد.

این واحدهای مسکونی با زیربنایی بالغ بر 72 متر مربع بوده که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای بازسازی و تکمیل این واحد 40 میلیون تومان تسهیلات از اعتبارات حوادث سال 98، 10 میلیون تومان کمک بلاعوض برای احداث و 6 میلیون تومان نیز کمک اجاره بها به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

دیگر پروژه افتتاحی در این سفر افتتاح 49 هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی و نوسازی شده مسکن روستایی استان زنجان بود که در ایجرود و روستای احمدکندی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 2 هزار واحدی مسکن محرومین کلنگ زنی شد

پروژه 2 هزار واحدی مسکن محرومین کلنگ زنی شد