مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:352020-07-27فرهنگي

تالارهای نمایشی تئاتر شهر و مرکز تئاتر مولوی هفتم مرداد تعطیل هستند


دو نمایش به صحنه رفته در تالارهای قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر و نمایش «پنهان خانه پنج در» در مرکز تئاتر مولوی، روز سه شنبه هفتم مرداد به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) به صحنه نمی روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تالارهای قشقایی و سایه  مجموعه تئاتر شهر روز سه شنبه هفتم مرداد ماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اجرایی نخواهند داشت.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته  نمایش کوکاکولا   روز دوشنبه ششم مرداد ماه استثنائا ساعت 19:30 اجرا می شود.

شایان ذکر است هم اکنون نمایش های کوکاکولا به کارگردانی نصیر ملکی جو در تالار قشقایی و  سه شنبه های لعنتی به کارگردانی محمد مهدی خاتمی در تالارسایه با در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی اجرای آثار  نمایشی روی صحنه هستند.

*مرکز تئاتر مولوی، روز دوشنبه هفتم مرداد ماه تعطیل خواهد بود اجراهای این مرکز به دلیل مصادف شدن با سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام در روز دوشنبه هفتم مردادماه تعطیل می باشد.

  گفتنی است، اجرای نمایش پنهان خانه پنج در به کارگردانی آرش فلاحت پیشه  از روز سه شنبه هشتم مرداد ماه  از سر گرفته خواهد شد.

از علاقمندان دعوت می شود برای دیدن نمایش پنهان خانه پنج در به کارگردانی آرش فلاحت پیشه از روز سه شنبه در ساعت 20:30 به نشانی خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارهای نمایشی تئاتر شهر و مرکز تئاتر مولوی هفتم مرداد تعطیل هستند

تالارهای نمایشی تئاتر شهر و مرکز تئاتر مولوی هفتم مرداد تعطیل هستند