مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 19:302020-07-26ورزشي

کری برای تبلیغات اینستاگرامی/ بازی سرخابی های خارج از گود با احساسات هواداران


در هفته های اخیر کری خوانی عجیب بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس، باعث شده صفحه های شخصی این افراد در اینستاگرام پربازدید شود تا با همین ترفند تبلیغات خوبی را جذب کنند.

- در هفته های اخیر کری خوانی عجیب بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس، باعث شده صفحه های شخصی این افراد در اینستاگرام پربازدید شود تا با همین ترفند تبلیغات خوبی را جذب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فوتبال جذابیت های بسیاری دارد که باعث می شود انسان ها با جدیت خاصی آن را دنبال کنند اما شاید بتوان گفت در این میان یکی از مهمترین جذابیت ها، کری خوانی برای تیم رقیب است.

هیچکس نمی تواند بگوید فوتبال را دنبال می کند اما برای رقیب تیم محبوب خود، کری نخوانده است.

آنچه باعث می شود گاهی حساسیت در برخی بازی ها بیشتر شود، همین کری خوانی های هواداران قبل و بعد از مسابقه است اما موضوع وقتی جالب می شود که ببینیم برخی پیشکسوتان باشگاه ها، این جذابیت را به حربه ای برای خود تبدیل کنند تا بیشتر روی بورس باشند و بتوانند از فضای تبلیغاتی استفاده کنند.

در هفته های اخیر بارها در برنامه های زنده تلویزیونی یا صفحه های اینستاگرامی دیده ایم که برخی پیشکسوتان سرخ آبی کری های عجیب برای تیم رقیب می خوانند که شاید آن اظهارات به دور از شأن آن پیشکسوت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کری برای تبلیغات اینستاگرامی/ بازی سرخابی های خارج از گود با احساسات هواداران

کری برای تبلیغات اینستاگرامی/ بازی سرخابی های خارج از گود با احساسات هواداران