مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 18:202020-07-26ورزشي

چلسی 2 - 0 ولوز؛ ماموریت لمپارد تکمیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان فرانک لمپارد در دیدار حساس هفته آخر لیگ برتر موفق شدند با نتیجه 0-2 ولوز را مغلوب کرده و سهمیه لیگ قهرمانان این فصل را با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول در پایان فصل مسجل سازند.

- چلسی موفق شد با دو گل در استمفوردبریج مقابل ولورهمپتون به برتری دست یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان فرانک لمپارد در دیدار حساس هفته آخر لیگ برتر موفق شدند با نتیجه 0-2 ولوز را مغلوب کرده و سهمیه لیگ قهرمانان این فصل را با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول در پایان فصل مسجل سازند.

در همان دقیقه 12 و روی ارسال دقیق مونت بود که چلسی فرصت خوبی برای رسیدن به گل اول داشت، اما ضربه سر جیمز با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد رائول خیمنز با ضربه ای از راه دور می توانست گل اول ولورهمپتون را به ثمر برساند، اما حضور به موقع کورت زوما مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 38 یک بار دیگر میسون مونت با ارسالی تماشایی دروازه حریف را تهدید کرد، اما این بار ضربه سر اولویه ژیرو تحت فشار مدافعان ولوز به بیرون رفت.

در دقیقه 42 نوس در گوشه محوطه چلسی فرصت خوبی برای گلزنی پیدا کرد، اما ضربه والی او از بالای دروازه ویلی کابایرو به بیرون رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چلسی 2 - 0 ولوز؛ ماموریت لمپارد تکمیل شد

چلسی 2 - 0 ولوز؛ ماموریت لمپارد تکمیل شد