مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 16:402020-07-26اقتصادي

«اصکیف»، سامانه پرداخت الکترونیک هزینه تاکسی در اصفهان


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: اصکیف یا روش پرداخت آنلاین کرایه تاکسی در ناوگان تاکسیرانی اصفهان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شیوع ویروس شرایطی را ایجاد کرده است که ما باید از همه اقدماتی که امکان شیوع ویروس را دارند جلوگیری کنیم، رد و بدل پول بین مردم یکی از این مواردی بود که در شهرداری اصفهان پیرو شعار شهر هوشمند اقداماتی را انجام داده ایم که امروز رونمایی می شود و نزدیک به هزار تاکسی به سیستم پرداخت الکترونیک مجهز شده اند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: بخش زیادی از تاکسیرانان به طور رایگان ثبت نام کرده اند که هزینه ای برای آن ها نداشته است، با تحقق این روش اصفهان گامی در جهت شهر هوشمند خواهد برداشت و فضایی نیز ایجاد خواهد شد که سلامتی همه مردم حفظ شود.

اصکیف سامانه پرداخت الکترونیک هزینه تاکسی هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز در آیین آغاز رسمی ارائه خدمات الکترونیک سازمان تاکسیرانی برای پرداخت هوشمند هزینه تاکسی از طریق QR کد و اپلیکیشن اصکیف با پوشش هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر که به صورت زنده از طریق اینستاگرام و برنامه رادیویی صدای شهر برگزار شد اظهار کرد: در سال 1389 در ناوگان تاکسیرانی شهرداری اصفهان پروژه ای با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اصکیف»، سامانه پرداخت الکترونیک هزینه تاکسی در اصفهان

«اصکیف»، سامانه پرداخت الکترونیک هزینه تاکسی در اصفهان