مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 13:202020-07-26سياسي

نظارت 27 گروه بر ذبح دام شهروندان یزد در روز عید قربان


27 گروه ثابت و سیار بر ذبح دام شهروندان استان یزد در روز عید قربان نظارت می کنند.

- مدیرکل دامپزشکی یزد گفت: 27 گروه ثابت و سیار بر ذبح شرعی و بهداشتی دام های نذری شهروندان در روز عید قربان ( دهم مرداد) در 10 شهرستان استان نظارت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکنر علی فاتحی نیا با اشاره به شیوع بیماری کرونا و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص طرح نظارت بهداشتی ویژه عیدقربان ، افزود: از این تعداد 15 گروه سیار و بقیه گروه های ثابت و نیروهای مرتبط با دامپزشکی هستند.

وی اظهار کرد: در این طرح 15 ناظر ذبح شرعی در کشتارگاه های صنعتی ، سنتی استان و 2 قربانگاه موقت دام در شهر یزد حضور دارند.

مدیرکل دامپزشکی یزد با بیان اینکه در روز عید قربان دام ها به صورت رایگان ذبح می شوند، تصریح کرد: برای پیشگیری از ویروس کرونا، افراد از تجمع در محل کشتارگاه های استان خودداری و کاملا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

فاتحی نیا با اشاره به اینکه دام به تعداد کافی برای ذبح موجود است ، اضافه کرد: در کنار کشتارگاه ها، دام به قیمت مصوب که از سوی سازمان صنعت ؛ معدن و تجارت(صمت ) تعیین شده است ، به مردم عرضه می شود.

وی با اشاره به سهولت تردد همشهریان و بعد مسافت تا کشتارگاه صنعتی یزد ، مهریز و اشکذر، خاطرنشان کرد: تنها 2 قربانگاه موقت دام استان در شهر یزد دایر می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 27 گروه بر ذبح دام شهروندان یزد در روز عید قربان

نظارت 27 گروه بر ذبح دام شهروندان یزد در روز عید قربان