مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 10:502020-07-26سياسي

مهمترین پیام عملیات مرصاد


در بیایه ستاد مرکزی راهیان نور کشور مطرح شد: عملیات غرور آفرین مرصاد در پنجم مرداد سال 67 یک شکست بزرگ برای منافقین کوردل و استکبار جهانی و یک پیروزی بزرگ برای رزمندگان اسلام و ملت شریف ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد مرکزی راهیان نور کشور به مناسبت سالروز عملیات مرصاد بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم (إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ) پنجم مرداد ماه هر سال یادآور رشادت دلیر مردانی است که با خلق حماسه ای ماندگار در تنگه مرصاد، آخرین تلاش پلید دشمنان این مرز و بوم را که توسط مستکبرین جهانی طرح ریزی و حمایت شده بود را با همتی از جنس ایمان به شکستی ابدی تبدیل کردند.

عملیات غرور آفرین مرصاد در پنجم مرداد سال 67 یک شکست بزرگ برای منافقین کوردل و استکبار جهانی و یک پیروزی بزرگ برای رزمندگان اسلام و ملت شریف ایران است.

عملیاتی که اوج عزت و اقتدار رزمندگان اسلام را در عرصه بین الملل به نمایش گذاشت و مهم ترین پیام آن حضور به موقع مردم در دفاع از انقلاب و آرمان های ان بود که به حمد خدا به یک روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است مبدل گشت.

مجموعه بزرگ راهیان نور کشور که در سنوات قبل در محل یادمان این عملیات این روز بزرگ را گرامی می داشتتند، به خاطر شیوع ویروس کرونا و در راستای عمل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین پیام عملیات مرصاد

مهمترین پیام عملیات مرصاد