مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:502020-07-26سياسي

برگزاری دعای عرفه به صورت مجازی در بوشهر/ اخطار پلمب به ادارات و اصناف


سلامت جامعه امری واجب است و با توجه به شرایط و وضعیت استان در مورد شیوع کرونا برنامه های مربوط به دعای عرفه در استان با استفاده از فضای مجازی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ستاد استانی مقابله با سپری می کنیم اما این وضعیت شکننده است و اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم باز هم شاهد افزایش موارد ابتلا خواهیم بود.

وی افزود: اگر بانکها، ادارات و مراکز پیشخوان خدمات دولتی و سایر مراکز پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند پلمب شوند و عواقب عدم رعایت پروتکل ها با مسؤولان دستگاه های اجرایی است، چرا که سلامت و آرامش مردم برای ما در اولویت است.

گراوند افزود: اگر صاحبان مشاغل در میادین میوه و تره بار و بازار ماهی فروشان در استان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند فرمانداران موظفند با همکاری دستگاه قضایی نسبت به پلمب این اصناف اقدام کنند.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط و ویژگی های آیین های محرم در بوشهر که در محیط های سربسته انجام می شود یک کارگروه با مسؤولیت معاون سیاسی استاندار و حضور ادارات اوقاف، تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی، راهکارهای لازم برای شیوه برگزاری آیین های محرم در بوشهر را بررسی و پیشنهاد دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای عرفه به صورت مجازی در بوشهر/ اخطار پلمب به ادارات و اصناف

برگزاری دعای عرفه به صورت مجازی در بوشهر/ اخطار پلمب به ادارات و اصناف