مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 04:002020-07-26اقتصادي

عکاسی، هنری با قیمت نجومی تجهیزات و درآمدی اندک


برای کاربران حرفه ای دوربین های عکاسی فرقی نمی کند قیمت دوربین چقدر افزایش داشته، بههر حال برای ادامه دادن به شغل خود باید در این بازار پرنوسان، - تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنند، اما افزایش سرسام آور تجهیزات عکاسی در چند ماه اخیر، موجب شده همین معدود مشتریان خاص نیز یارای خرید این لوزام گران قیمت را نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از روزهای پایانی فروردین ماه شاهد تکانه های شدید نرخ ارز و دلار در معاملات اقتصادی کشور بودیم، این نوسانات نرخ طلا، سکه و ارز آثار تورمی خود را به سرعت بر کسب و کارهای مختلف گذاشت.

طبق روال سال های گذشته افزایش لحظه ای نرخ ارز، طلا و سکه در کشور موجب شد بسیاری از افراد برای اینکه ارزش پول خود را حفظ کنند، سرمایه سرگردان خود را به سمت بازار سکه و ارز سوق دهند، همچنین این نوسانات ارزی موجب شد قیمت بسیاری از کالاها با بالا رفتن نرخ ارز روند صعودی به خود بگیرد و عده ای نیز از این آب گل آلود ماهی بگیرند و بازار سکه و ارز را بیش از گذشته ملتهب کنند.

تجربه ثابت کرده است تأثیر شوک های ارزی تا مدت ها بر سبد معیشتی خانواده ها ماندگار است، معمولا افزایش سرسام آور قیمت های اجناسی که با افزایش نرخ ارز به صورت لحظه ای بالا می رفتند با کاهش قیمت ارز به کندی پایین می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسی، هنری با قیمت نجومی تجهیزات و درآمدی اندک

عکاسی، هنری با قیمت نجومی تجهیزات و درآمدی اندک