مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 02:252020-07-25سياسي

گاز شهری به 3 روستای بجنورد می رسد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت: سه روستای اخلی، دونگل و نجف آباد تا پایان تابستان سال جاری باهمت و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج بجنورد از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی مهدی الهی راد، با اشاره به اقدام در راستای گازرسانی به 3 روستای محروم شهرستان بجنورد اظهار کرد: سه روستای اخلی، دونگل و نجف آباد تا پایان تابستان سال جاری با همت و مشارکت سپاه بجنورد از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی علت نیمه تمام ماندن این پروژه تاکنون را این چنین بیان کرد: حدود 16 کیلومتر از این پروژه توسط شرکت گاز انجام شده و با توجه به اینکه در وسط پروژه حدود 200 متر به صخره برخورد کرده، پروژه به دلیل عدم اعتبار رها شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد افزود: با اجرای پروژه انتقال لوله گاز به سه روستای هدف علاوه براینکه این روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، راه دسترسی به حدود 700 هکتار مزارع کشاورزی برای اهالی روستای باغچق- بجنورد که آرزوی دیرین آنان است، فراهم می شود.

وی در انتها افزود: سپاه و بسیج در جهت محرومیت زدایی و کمک به مردم این شهرستان در هرجایی که احساس نیاز باشد ورود کرده و با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های دستگاه های دولتی و مسئولین استانی و شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز شهری به 3 روستای بجنورد می رسد

گاز شهری به 3 روستای بجنورد می رسد