مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 18:352020-07-25سياسي

حوزه علمیه پای کار مبارزه با مفاسد اقتصادی


مدیرکل حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: ما از حرکت های ضد فساد در استان حمایت می کنیم و طلاب و روحانیون پای کار این موضوع هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیرکل حوزه علمیه هرمزگان در نشست با علی ستاری جانشین قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان اظهار داشت: حرکت های ضد فساد این روزها مورد تاکید مقام معظم رهبری است اما باید حواسمان باشد که آب در آسیاب دشمن نریزیم.

وی افزود: حرکت های ضد فساد موجب تزریق امید و امیدواری در بین آحاد جامعه می شود و نمونه آن را می توان در اقدامات آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه مشاهده کرد.

حجت الاسلام حقیقی تاکید کرد: حوزه علمیه پای کار مبارزه با فساد مخصوصا مفاسد اقتصادی است که موجب در تنگنا قرارگرفتن معیشت مردم شده است و طلاب و روحانیون نیز قطعا در این حرکت همراهی خواهند کرد.

علی ستاری جانشین قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان نیز ضمن تشریح برنامه های قرارگاه اظهار داشت: طلاب و روحانیون به دلیل ارتباط وسیعی که با مردم دارند می توانند مطالبات مردم را و مفاسدی که انجام می شود را برای پیگیری به قرارگاه ارجاع دهد.

وی افزود: از پایگاه مردمی و روح مطالبه گرانه طلاب و روحانیون می توان برای به ثمر رساندن مطالبات مردمی در مناطق مختلف استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه پای کار مبارزه با مفاسد اقتصادی

حوزه علمیه پای کار مبارزه با مفاسد اقتصادی