مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 10:152020-07-25سياسي

8 مصلای نماز جمعه در استان سمنان احداث می شود


مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به اینکه پروژه احداث هشت مصلا شهرستان های استان در دستور کار است، گفت:این پروژه ها به طور متوسط 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن پیرچه بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان اظهار داشت: پروژه احداث هشت مصلا در شهرستان های استان سمنان در دست اقدام است.

وی بابیان اینکه به طور میانگین این پروژه ها 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: تاکنون 270 میلیارد ریال برای ساخت این مصلاها هزینه شده است که در قالب اعتبارات شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، سفرهای رهبری و رییس جمهور به استان اختصاص یافت.

عدم دخالت ائمه جمعه در ساخت مصلاها رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با تأکید بر اینکه از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان 160 میلیارد ریال برای ساخت این مصلاها تصویب شد، اضافه کرد: از این اعتبار تنها 120 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

پیرچه با تأکید بر اینکه حدود 200 مصلا در کشور در حال ساخت است، یادآور شد: بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از دو سال گذشته ائمه جمعه در حوزه احداث مصلاها هیچ نقشی حتی به صورت مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مصلای نماز جمعه در استان سمنان احداث می شود

8 مصلای نماز جمعه در استان سمنان احداث می شود